Знайомство з номінантами Rap.ua Awards 2021. «Реліз року»

Порівнювати музику та обирати яка краще – це шлях в нікуди. Але реп – це завжди компетішн і тому кожен рік ми визначаємо артиста, який написав кращий альбом.

Критерії для кожного свої – для когось це цифри, для когось – якість продакшну, а для когось – емоції, викликані треками. Цього року номінанти в категорії «Реліз» дуже різнопланові – від відвертих неймів, до андер-інтровертів. Єдине, що можемо сказати, кожен з альбомів вартує нагороди, тому слово за голосуючими. 



Артист, відомий вузькому колу як Nashiem Worryk минулого року випустив реліз, який мало хто почув (зусиль до розповсюдження матеріалу артист не докладає зовсім, андер, як він є) але який нічим не поступається альбомам іменитих артистів. Треки там різні, кожному слухачу подобається свої. але головний плюс альбому в тому, що автор його реально придумав (не вкрав, не працював за “рєфами” та не знімав з західних артистів). Сьогодні це рідкість, тому Портер в шестірці кращих.



Реліз, де Sимптом-лірик зустрічається з Sимптомом-репером. Абсолютно дві різні частини альбому, який від такої еклектичності тільки виграє. Щось у артиста вийшло, щось – ні (детально ми це розбирали в великій рецензії), але точно – це один із кращих релізів, які виходили за останній рік.



З однієї сторони одесит залишився вірним своєму стилю, з іншої – прокачав та відточив всі деталі до такого рівня, що не внести «готику» в шорт-лист було просто неможливо. На релізі працює все – від текстів до зведення, при чому працює не окремо, а як одна екосистема, до того ж, дуже приємна для вуха. 



Якщо ви на цьому сайті – ви добре знаєте цей альбом. Це дебютний повноформатний реліз Олега на лейблі ENKO. Вийшов альбом чи ні – роздумувати безглуздо, це той випадок, коли цифри кажуть самі за себе, а отже «HOTIN» точно не зайвий в біографії артиста.



Чому цей альбом знаковий та як він відмітає всю критику на адресу артистки ми вже писали. До того ж, такої кількості фітів (при чому міжнародних) на одному релізі український реп ще не знав. А ще там є дуже сильні пісні. А ще продакшн крутий. А ще флоу, коротше, ви все розумієте – за якістю, значимістю та фідбеком аудиторії – це фаворит номінації.



Якщо на інших артистів працюють саундпродюсери, то, принаймні за нашими даними, Кречет відповідає за свій продакшн “в одного”. Якщо це так – ми маємо реальний феномен, враховуючи продуктивність артиста. Замість Україностана тут міг бути будь який інший реліз артиста – він не понижує планку якості – кожен свіжий трек звучить. Ми обрали цей і він серйозно можно посперечатися за статуетку.