WTF дня: Харківський «клуб» ЦЕХ

Харківська тусовка активно обговорює містифікацію навколо нового плейсу ЦЕХ, точніше всі думали, що це плейс…

Що сталось: кілька днів тому, а саме 13 січня, в інстаграмі з’явився акаунт нібито нового закладу під назвою “Цех”, принаймні так усім здавалось у Харкові. Причиною гадати, що це місце буде саме клубом були підписки акаунту. Серед них були діджеї, організатори та активні учасники харківської тусовки.

На сторінці почали з’являтися фотографії плейсу та пости, які спонукали людей розповсюджувати інформацію про проєкт, щоб потрапити на вечірку. Увесь цей час культурна тусовка міста активно обговорювала цей заклад та намагалась здогадатися, хто ж є авторами ЦЕХу.


Але останнім часом люди помітили, що фото акаунту – це не новий харківський плейс, а фото іспанської художниці Дарії вон Бернер, зроблені шість років тому – ці інсталяції вона продемонструвала на виставці у Мадриді.

Після того, як ця історія досягла піку, а люди почали ділитися інформацією в сторіс та критикувати ЦЕХ за плагіат, на акаунті проєкту ЦЕХ з’явився новий допис, який все пояснює.


Як виявилось ЦЕХ – це не “найбільший проєкт міста”, не рейв, не артпростір і навіть не клуб. Це ілюзія, створена «діджтал-вандалом» (так називає себе автор сторінки). У пості невідомий організатор всього цього онлайн-перформансу розповів, що метою є показати як працює машина інтернет-маркетингу та як кожен з творців має загрозу потрапити під плагіат і порушення прав інтелектуальної власності.

У результаті самопроголошена “найбільша культурна спілка України” ЦЕХ продовжить боротися із плагіатом та іншими моральними і соціально-економічними проблемами митців.

Початок крутої діджитал-історії чи черговий пустий інфопривід від людини, яка не збирається створювати щось нове – покаже час.

Як мінімум, пару днів харківській тусовці буде що обговорювати.

banner2