Travis Scott показав новий бренд — там «Матриця» і 90-ті

Travis Scott продовжує відкривати нам нові бренди. На цей раз це маловідома, але багатообіцяюча марка з Каліфорнії Phats, лицем якої і став американський трендсеттер.

Якщо ви витрачаєте дні і ночі на знаходження вінтажного стафу на Olx або в Instagram — вам обов’язково сподобається історія, яка схована за запуском нового бренду Phats, відкритого широкому світу силами Travis Scott. 

Шукаючи раритетні футболки і мерч з минулого століття, Тревіс познайомився з каліфорнійським дизайнером Марком Карілло, який, після довгого часу, витраченого на колекціонування та ресселінг «рарних айтемів», доріс і до своєї власної марки. Чи потрібно говорити, що коли Тревіс одягнув одну з футболок (це було на «розпаковці» PlayStation 5) – всі футби моментально продались? На онлайн-платформі Grailed їх ціна зразу виросла до 200 доларів.



Насправді, за цією простою футболкою стоїть зовсім непростий концепт. На ній зображена героїня «Матриці» Трініті, а сама футба називається White Rabbit («Білий кролик»), що відсилає нас до слів Морфея, який обіцяв показати «наскільки глибокою може бути кроляча нора» (це в свою чергу є відсилкою до «Аліси в Країні чудес» Льюїса Керрола, де в норі жив саме білий кролик). А щоб все закрутити ще сильніше – кличка «Білий Кролик» була ще й у героїні «Матриці» Дажур. А ви кажете просто футболка…



До цього часу футболки і худі, які натхненні переважно скейт-культурою, аніме та хіп-хопом, були доступні лише в лімітованому тиражі в деяких японських бутіках (японці знають толк в стрітвірі і такі футби ще й «мейд ін ЛА» не могли їх в себе не закохати), але вже сьогодні нам обіцяли ресток і на офіційному сайті Phats. Підпишіться на їх Instagram, адже ми впевнені,  що у цієї історії буде дуже цікаве продовження.