Stone Island: грайм, реп і факти, яких ви не знали

Італійська марка Stone Island, яку за останні роки так полюбили американські репери (а зразу за ними, як по команді, і всі інші), на днях випустила колаборацію з нью-йоркським брендом Supreme.

Одною з моделей в лукбуці став британський МС і коханець Каті Кіщук Slowthai. Насправді, вибір персонажа був зроблений не просто так, бо за відносинами «Стоуну» і британських музикантів стоїть вже ціла традиція, в якій ми постараємося допомогти вам розібратись.



Офіційно. Першим МС, на якому ми побачили SI – був Майк Скіннер із The Streets

Звичайно, грайм був і до Майка Скіннера, але саме він став «читаючим» адептом британського стилю, без кепок з прямим дашком і заокеанського спортивного еквіпменту. Тустепова ритміка (музичний стиль, з якого і виріс грайм), інструменти, які більш характерні для хаус-музики та зовнішній вигляд, нууу ніяк не схожі на своїх американських колег – таким Скіннер і запам’ятався світу на початку нульових. А разом з ним і британський грайм.



Що характерно, ті ж прийоми (і навіть чисто візуальні штуки) використовує майже 20 років по тому і Slowthai, якого називають прямим продовжувачем стилю The Streets. Він і сам не приховує цього факту, гордо розповідаючи, звідки росте коріння всього цього «oi!» і офбіт-флоу. Тепер у вас не виникає питань, чому саме він?

«Майк Скіннер приходив до мене в середу. В ту саму кімнату, де я слухав його… Скіннер, як і я, з центральної Англії, саме тому, коли я вперше його почув, у мене було відчуття, що він звучить схоже до мене!». — Slowthai в інтерв’ю для i-D Magazine.



Якщо у них є речі SI, то чому вони не носять патч?

Слід розуміти, що «Стоун» прийшов на британські вулиці з субкультури футбольних хуліганів (які в свою чергу, просто почали красти всі ці дорогі речі на євровиїздах – спасіба фанам Ліверпуля за ета!), а там були свої практичні застосування по носінню цієї італійської марки. Одна з них: дизайн Стоун Айленду був настільки простим, що без славнозвісного патчу їх практично не можна було відрізнити від інших, більш простіших і звичніших для британських вулиць. Знімаєш патч і ти зливаєшся з натовпом в чужомі місті під час не самого безпечного виїзду. Прекрасний спосіб маскування, який перейняли британські МС і перетворили в стильовий прийом, щоб не бути схожими на позерів фотографуючих свої патчі. Оцініть цей скромний буржуазний шик в московському інтерв’ю Скепти. До речі, саме інтерв’ю також мегацікаве!



В Британії Stone Island завжди був «не просто так»

І не тільки в футболі. Італійська марка служила виміріючим статусом серед фанатів: переважно, її носили олдові представники двіжухи, так як молоді перебивались спортивними костюмами та марками простіше. Звичайно, зараз вже все зникло і перетворилося в єдиний котел «хто купив, той і носить», але все ж це неписане правило фанатів перенеслось і на вулиці. Саме тому, в своєму першому кліпі після виходу тюрми, Giggs, одягнутий саме у джемпері SI, підкреслюючи свій особливий хевівейт статус на цих вулицях.



Не Стоун Айлендом єдиним

Навколо італійського бренду є цілий сонм брендів-сателітів, які, так чи інакше, зв’язані зі «Стоуном». Так, для прикладу, речі американської марки Ma.Strum базуються на розробках з архіву самого Массімо Ості. Тобто, це фактично ті самі речі, які могли б вийти з патчем, якщо Массімо не звільнили б з його власної компанії . Що характерно, британські грайм-артисти розуміють «звідки вітер дує» і не обмежують свій гардероб лише «Стоуном»: так Wiley демонструє прекрасний смак в кліпі «P Money».


Массімо Ості випустив дуже багато цікавих речей, вже коли покинув Stone Island

Власники марки звільнили Массімо саме через те, що він хотів і далі розвивати технології, що було не таким вигідним кроком з комерційної точки зору, але повністю відповідало ідеї бренду (зате зараз Стоун Айленд відомий завдяки блінгам для реперів).  Але, самого Массімо це не зупинило і він запустив декілька своїх брендів, плюс періодично робив колаборації з іншими. Зверніть вашу увагу на куртку, створену разом с Philips та Levi’s. В цьому айтемі, випущеному в далекому 2001 році (а значить створеному ще раніше) були вбудовані мобільний телефон (!) і mp-3-плеєр (!!!), а сама вона легко перетворювалась в… сумку. Останній лот з цією курткою на інтернет-аукціоні Grailed коштував 1300 доларів, але зараз ви вже її не купите. Кількість випущених айтемів була обмежена.



txt: Alex Pervukhin
jpg: Maxim Sinitsa