Як живе Ronnie Fieg – засновник бренду Kith та людина, яка вчить модні будинки працювати

Він у справі вже 25 років, співпрацював із найбільшими модними будинками та допоміг низці брендів реактуалізувати старі моделі, на які ті навіть не робили ставку. Сьогодні Ронні Файг став першим креативним директором баскетбольного клубу НБА Нью-Йорк Нікс. Ронні Файг і є уособленням естетики і стилю Нью-Йорку, який він бережно трансформує з дев’яностих так, щоб він був актуальним і зараз.

Нижче текст про людину з неординарним поглядом на стиль та вкрай симпатичною нам робочою етикою. Оригінал вийшов на сайті footwearnews.com. Нижче наш переклад.

Через сім хвилин після того, як Ронні Файг прибуває у фотостудію у центрі Манхеттена, засновник Kith готовий уриватися.

В айтемах зі свіжої колекції Kith та пари Asics Gel-Fieg 3.1, представлених на нью-йоркському тижні моди Ронні має чітке розуміння, якою має бути обкладинка.

Рітейлер, який став дизайнером, залучений як ніхто інший, складається враження, що він працює над черговою колаборацією. Починаючи з першого знімку не по сезону теплим пізнім вересневим ранком, він і фотограф Енді Бойл обмінюються ідеями та пропозиціями.

Така увага до деталей символізує, мабуть, його найбільшу гідність: авторську думку. “Якщо у вас немає погляду, то у вас нічого немає”, – сказав Файг під час інтерв’ю.

Саме ця увага допомогла Kith та Файгу зокрема швидко стати загальними іменами у світі моди. У той час, як багато магазинів борються і не можуть привернути увагу аудиторії, Kith став роздрібним продавцем і брендом, якому всі хочуть наслідувати і змагатися.

«Ронні був в змозі підтримувати один із найкращих асортиментів кросівок у світі, створюючи глобальний бренд, який продовжує резонувати», – сказав менеджер із глобальної співпраці New Balance Джо Грондін. “Ніхто не зміг зробити це в такому масштабі як Ронні”.

Діловий партнер Файга Сем Бен-Авраам, який надав місце у своїх магазинах Atrium для Ронні, щоб запустити Kith, вважає, що його давній друг переосмислює американський модний ландшафт.
Коли згадую час мого приходу в бізнес, я завжди дивився на Ральфа Лорена, Томмі Хілфігера, Донну Каран.Це мої кумири, люди з далекоглядністю, які починали з нуля. Ронні – один із тих знакових людей, які здатні робити великі речі», – сказав Бен-Авраам.

Бен-Авраам згадав про Хілфігера, який від початку був наставником Файга. Зрештою, ветеран подарував висхідній зірці свою нагороду «Колаборація року» на FN Achievement Awards у 2017 році.

«У Ронні та ж енергія, що й у мене, коли я тільки починав свій бренд, і можливість спостерігати за його баченням та дизайном – це дуже цікаво», – сказав Хілфігер FN. – Що найбільше вражає в Ронні, то це те, що він завжди тримає руку на пульсі. Він так налаштований на попкультуру та знає, чого хоче його аудиторія. Можливо важко залишатися актуальним і випереджати модні тенденції, але він справляється з цим легко».

Хоча Ронні стрімко підносить свій бренд на вершину модного Олімпу, він визнає, що все ще не комфортно.

«Я завжди критично ставлюся до себе і це не дає мені спати ночами. Я подумаю про всі відповіді, які я сьогодні дав вам, і про всі відповіді, які я вам не дав», – сказав Файг. – У моєму мозку все завжди в русі; це як відкриті програми у телефоні».


Сидячи навпроти Файга в його офісі в Сохо, у розмові з’являється слово «стрітвір». Відразу видно, що дизайнер не любить всюдисущий термін.

«Kith – це не бренд вуличного одягу. Стрітвір – найгірше слово, щоб обзивати їм будь-що», – сказав Файг. – Якщо розібратися з термінами «вулиця» та «одяг», який носять на вулиці, то, звичайно, це вуличний одяг. Але тоді кожен бренд – це вуличний одяг, бо всі носять його на вулиці».

Поки Файг не зацікавлений у наслідуванні трендів – він здатний створювати чудовий продукт. «Ми в процесі розробки нової тканини для наступного сезону виробляємо одяг на дуже високому рівні, ми створюємо все нові тканини. Це наука», – каже він.

Потім Файг пояснює, яким є бекграунд футболки, одягненої на автора цих рядків FN: Kith Flock Box Logo.

«На вас одягнена футболка, виготовлена ​​із джерсі 250 г/м за індивідуальним замовленням на нашій фабриці. Ми переробили сім чи вісім зразків, поки не отримали тканину, яку ви носите. Це виконання Flock Logo, яке пройшло ще три чи чотири ситуації, поки ми не зробили його правильно”, – каже Файг з ентузіазмом.

Рівень одержимості лише посилюється, коли доходить до взуття.«Я отримую повідомлення від Ронні несподівано. Він прочісуватиме архіви, прочісуватиме старі лукбуки чи будь-які журнали початку 90-х – і почне пінгувати мене фотографіями та повідомленнями на кшталт: «Ми маємо повернути це. Це дивно», -каже Колін Бріклі, старший директор Asics America з продажу та маркетингу.

Коли доходить до концептуалізації продукту, його розум ніколи не вимикається. «Він завжди працює. У нього немає проблем для того, щоб зателефонувати вам опівночі, щоб розповісти про наступний задум”, – каже Грондін.


Глибина знань та досліджень Файга здивувала навіть його давніх партнерів із бренду, включаючи Asics.

«Він повернув силует GEL-Mai, про який усі давно забули. Нам довелося заглянути в архіви, щоб елементарно з’ясувати, що це таке, – сказав Бріклі зі сміхом. (Після першої колаборації Файга у рамках моделі Gel-Mai, випущеної у листопаді 2016 року, Asics додала силует у свій постійний асортимент).

Хоча його кросівки зазвичай продаються миттєво, Файг не вважає себе снікерхедом. Він воліє працювати з усіма видами взуття.

«Моя любов до взуття походить із роботи в підвалі в 1995 році на Eighth Street у Нью-Йорку в магазині David Z, і продукт, з яким я почав працювати, це були не кросівки, а коричневі туфлі та черевики, переважно туристичні. Це те, у що я справді закохався спочатку”, – сказав Файг, маючи на увазі мережу магазинів, що належить його двоюрідному братові Девіду Закену.

У той час як снікерхеди вимагають колаборацій з Asics та New Balance, Файг продовжує просувати свої класичні силуети, далекі від спортивного ринку. Він переробив культовий 6-дюймовий черевик Timberland, надав новий стиль Vasque Sundowner та Skywalker, зробив Birkenstocks крутим для нової аудиторії та переосмислив Wallabees від Clarks Originals у рамках кількох колекцій. А в лютому випустив свою колекцію з Versace, в якій переосмислив архівні Amico Trainer.

«Kith завжди представлятиме найкраще взуття, на мій погляд», – сказав Файг, – «це коричневі туфлі, черевики, кросівки та спортивне взуття».


За вісім років він створив колекцію з Леброном Джеймсом, співпрацював із Бергдорфом Гудманом, Coca-Cola, Nobu та багатьма іншими. Але для Файга найбільшим здобутком завжди була його команда.

Те, що почалося як невелике підприємство у 2011 році, перетворилося на велику компанію. Сьогодні Kith налічує понад 350 осіб у восьми магазинах та в офісі в Сохо. З появою нових локацій це число лише зростатиме.

«Виграючи наодинці, ви можете зовсім не виграти. Це не дуже гарне почуття», – сказав Файг.

Багато людей, які починали разом з ним із перших днів, все ще у справі. «Ми говоримо щодня. У нас чудові розмови, – сказав Бен-Авраам. – Усе, що Ронні від мене знадобиться, я зроблю для нього».

З наближенням десятиліття KITH Файг насолоджується можливістю увійти в роль наставника. Один із його найшанованіших співробітників, директор з контенту Остін Скотті, переїхав до Нью-Йорка на стажування в Kith у травні 2014 року після того, як закінчив Університет Центральної Флориди. «Остіне, зверни увагу на те, що він тут робить», – сказав Файг Скотті під час зйомок обкладинки, спонукаючи його вчитися техніці Бойла.

За словами Скотті, не динаміка та професіоналізм робить Kith особливим, Файг розуміє та цінує необхідність здорового балансу між роботою та особистим життям, і створює атмосферу, в якій люди, з якими він працює, ставляться один до одного як до сім’ї.

Фактично, саме це середовище спонукало Скотті шукати роботу в Kith. Продовжуючи своє стрімке зростання, Файг старанно уникає шуму хейтерів.Соціальні мережі можуть бути жорстокими, і коли зростає аудиторія – зростає і кількість незадоволених.

Kith Air, наприклад. Різкі коментарі були приправлені похвалою, а Instagram-критики писали: “Хапаються за соломинку”, “Старий Kith, нічого нового”, “Це лайно вже було”.

«Я не відповідаю та не хочу відповідати. Я не витрачаю на це своєї енергії. Це не моє, – сказав Файг. – Я не хочу, щоб усі думали, що я зарозумілий, але люди роблять свої власні висновки незалежно від того, що я говорю чи роблю. Я не можу витрачати час, намагаючись оскаржити це, тому що це не має значення».

Уникати негативу – мантра, яку він поширює на свої особисті стосунки. «Багато людей не вірять у це, і я на 100% чесний: ми ніколи не підвищували голос один на одного за ті 10 років, що працюємо разом. Ні разу, – сказав Бен-Авраам. – Якщо ми не згодні з чимось, ми лягаємо спати і наступного дня приходимо до компромісу».

«Прорватися було насправді набагато складніше, ніж більшість людей думають, – сказав Файг, відкидаючи упереджені уявлення про нього. – Якби люди тільки знали, як я працював у David Z! Оскільки я був далеким родичем, до мене ставилися не найкращим чином. Я почав у підвалі і пропрацював у коморі два роки, перш ніж мені дозволили продавати взуття. Я був просто дитиною. Я був виснажений, тому що постійно тягав коробки; це було божевільно.”


І все ж досвід залишив незабутній слід. «Я працював старанніше за всіх, кого знаю, і довго боровся. Я працював на бізнес, де я не був партнером протягом 15 років. Це довго. Я був дуже лояльним і дбав про цю справу, як про своє власне. Я досі хвилююся через нього, тому що це така важлива частина мого шляху».
Але Файг не зацікавлений у тому, щоби публічно розповідати історію своєї боротьби. Він має справи важливіші.

«Хочу показати людям, що ми робимо, тому що ми вкладаємо в це так багато часу та сил».

«Підтримувати темп складно, тому що ми рухаємося зі швидкістю мільйона миль на годину вже дуже довго, але це є невід’ємною частиною нашого життя. Мені комфортно у цьому темпі», – сказав Файг. – Є спосіб не збожеволіти, і мені пощастило, що в мене є команда, з якою це можливо».

Потрібно постійно вдосконалюватись і з кожним новим днем ​​перевершувати те, що зробив учора.

Один з моментів, коли він відчув це найчіткіше, був після його показу на Тижні моди в Нью-Йорку, грандіозного шоу, яке проходило в Cipriani біля Уолл-стріт.

«Уявіть, що ви працюєте над таким шоу – 97 луків, які потрібно зібрати, продакшн, а потім через пару днів уже потрібно думати про те, яким буде наступний показ. Це втомлює. Це напевно позначилося на мені. Мені 37 років, вже скоро 2020 рік, а я починав 95 року. Вже минуло майже 25 років. Це довго”.
Незважаючи на втому, Файг продовжує працювати. Лідер Kith розширює вплив бренду, відкриваючи флагманський магазин у Парижі.

Він не відпускає з уваги те, що для нього найважливіше. «Мене не хвилює, що про мене подумають люди чи як мене оцінюють. Я просто хочу, щоб цей бренд був найкращим», – сказав Файг. – Якби я не відчував, що це інтерв’ю може допомогти бренду, я не став би це робити. Це не для мене; це для бренду».


Переклад тексту: Віталій Вара | ssweep.com