Реп та фешн останнього тижня моди

Зірки хіп-хопу ще з минулого століття стали законодавцями моди та негласними амбасадорами хай-фешн брендів.

Молоді хоумі з гетто дізнавалися про Versace та Coogi від Біггі, а LL Cool J згадував Gucci ще на початку 90-х. Це були лише згадки марок, але ця тенденція з часом почала набирати серйозні обороти, тільки гарлемський шик гідний окремого матеріалу. Якщо в 90-х Біггі читав “The more weed smoke I puff, the more dangerous” (Ready To Die – Warning), то з початком нового тисячоліття крутість репера починала визначатися за ціновою політикою брендів, які потрапляють до його текстів.

Попри більш ніж 20-річний супорт серед своєї аудиторії, репери не мали контрактів, амбасадорства та інших фішок від модної індустрії, властивих знаменитостям. Але все змінилося за останні роки. Зараз серед шанувальників Chanel, Louis Vuitton та Gucci значаться такі зірки хіп-хопу, як Асап Рокі, Кендрік Ламар, Фаррелл Вільямс та Джейден Сміт – зараз вони знімаються в лукбуках та отримують речі від брендів. У 2022 році все стало максимально офіційно, останні тижні моди, які тривали весь минулий місяць тому підтвердження і в цьому матеріалі ми розповімо про найяскравіші моменти для хіп-хоп індустрії пов’язані з ними.

Tyler, the Creator та музика для показу Louis Vuitton


В рамках весняного тижня моди у Парижі відбувся показ останньої колекції художника, дизайнера та архітектора Вірджіла Абло для Louis Vuitton. За музичний супровід відповідав показу близький друг і колега Вірджіла з творчості та дизайну Tyler, The Creator за участю симфонічного оркестру. Цим робота репера не закінчилася, він також зробив свій внесок і в оформлення локації, на якій проходив показ. Дах будинку, що стирчить з підлоги й сходи схожі на декорації, які Тайлер використав на American Music Awards. Після цього в мережі навіть з’явилися чутки про те, що новим креативним директором Louis Vuitton може стати Тайлер, зараз конгломерат LVMH, який володіє LV, так і не оголосив кандидатів на роль голови чоловічої лінії.


Показ або скоріше справжнє шоу на честь дизайнера, що пішов, як завжди, зібрало безліч знаменитостей, від J Balvin до Наомі Кемпбелл і запам’ятався всім фотографією Тайлера, які їздив майданчиком на велосипеді.


Нова пісня Pusha T дебютувала під час показу Kenzo


Через чотири роки з моменту випуску останнього альбому Pusha T затизерив новий трек. А зробити він вирішив це прямо під час показу нової колекції Kenzo і, схоже, обійшлося не без допомоги нового креативного директора бренду, знаменитого японського дизайнера, одного з батьків стрітвіру – Nigo.

Трек прозвучав прямо під час показу, якраз коли на подіум виходили останні моделі. Відео з новим треком виклав в інстаграмі Стівен Віктор, керівник звукозаписної студії Victor Victor. На відео поруч із репером також присутні Тайлер, Каньє Вест, Джулія Фокс і сам Стівен Віктор. Поки неясно, чи з’явиться цей трек на новому альбомі Pusha T, чи він буде присутній на LP Nigo I Know Nigo. У будь-якому випадку, така подія однозначно говорить про те, що тижні моди можуть стати новоми та дуже гучними платформами для просування творчості хіп-хоп артистів.

Репер із TikTok раптово став зіркою тижнів моди


Найочевидніша новина з тижня моди – це несподівана популярність нової моделі з Німеччини Віктора Хрома, який був помічений на всіх флагманських показах сезону: Fendi, Prada, Jil Sander, Louis Vuitton, Dior, Hermes.

Незважаючи на те, що Хром отримав впізнаваність як модель, для користувачів TikTok він встиг стати знаменитістю до цього. Користувач Viko63 прославився завдяки прямій трансляції, на якій виконував свої треки, що поєднують електронний біт і хіп-хоп читку. Трансляція набрала 1,5 мільйона переглядів за два тижні у вересні, сьогодні там 3,4 млн. Після цього Хром потрапив на Spotify з майже 700 000 слухачів на місяць і загальною кількістю 10 мільйонів прослуховувань біля його топових треків.


Поява Viko63 в цьому останньому модному сезоні також демонструє здатність хіп-хоп культури та соціальної мережі TikTok породжувати нових персонажів сучасної культури, які, можна сказати, є мультидисциплінарними професіоналами, не пов’язані з конкретною сферою, будь то музика, модельний бізнес чи дизайн.


Показ Kenzo з новим креативним директором бренду дизайнером-музикантом Nigo


Крім релізу треку від Pusha T, показ Kenzo сам по собі є подією для хіп-хопу, тому що на нашій пам’яті японський геній дизайнера-слєш-музикант став першою людиною, яка б робила колекції для хай-фешн брендів паралельно із записом спільних треків з ASAP Rocky. До речі, трек для анонсованого наприкінці 21 року LP вже доступний для прослуховування.

Попри те, що сам Nigo не читає тексту, його новий LP буде наповнений хіп-хопом чистої води, список запрошених артистів вражає: Kid Cudi, Pharrell, ASAP Rocky, Lil Uzi Vert, Pusha T, Tyler, The Creator, Teriyaki Boyz , Famlay. Майже всі артисти підтримали дизайнера і були присутні на показі і, звичайно ж, сиділи вони на першому ряду, що тільки посилило нетиповий для бренду Kenzo хіп-хоп вайб заходу.


Текст: Влад Собран