Музична кар’єра Вірджила Абло

Окрім того, що Вірджил Абло був одним з найвпливовіших дизайнерів та художників XXI сторіччя, протягом довгих років митець невпинно займався музикою та став успішним діджеєм. Усе життя він намагався об’єднати світи музики та моди і, безумовно, йому це вдалося.

Розповідаємо про музичний шлях Вірджила Абло та здобутки в індустрії.

З підліткового віку Вірджил мріяв стати діджеєм, і саме в цій сфері він проявив себе найбільше. Перші кроки до цього молодий Абло зробив у кінці 90-х років, а закохали його у цю справу відомі майстри роботи за пультом A-Trak, Roc Raida та Invisibl Skratch Piklz. Згодом він сконцентрувався саме на дизайні, але, як він сказав, діджеїнг завжди був для нього єдиним джерелом душевного спокою. З того часу і все подальше життя він виступав із сетами по всьому світу.


Все ж таки головним рушієм занурення Вірджила у світ музики стало знайомство із Каньє Вестом на початку 00-х у їх рідному Чикаго. Згодом вони знов зустрілись на стажуванні у модному будинку Fendi в 2009-му де законектились остаточно і назавжди. Каньє зробив Вірджила креативним директором творчого будинку DONDA. На посаді він відповідав за художнє оформлення виступів, шоу та платівок.


Абло став співавтором обкладинок платівок Каньє «My Beautiful Dark Twisted Fantasy», «Watch the Throne» та «Yeezus» (обкладинку «Yeezus» Вірджил відтворив у якості скульптури та представив у музеї Атланти High). Ось невеликий список робіт, до дизайну та концепту яких доклав руки Вірджил: Kid Cudi «WZRD», Big Sean «Finally Famous», A$AP Rocky «Long.Live.ASAP», Pusha-T «My Name Is My Name» та «Darkest Before Dawn: The Prelude», Lil Wayne «I Am Not a Human Being II», Lil Uzi Vert «Luv Is Rage 2» та багато інших.


Найбільший успіх принесла платівка Каньє та Jay-Z «Watch the Throne», коли її номінували на Ґреммі за «Найкраще оформлення альбому». В ній Абло використав релігійну іконографію Рікардо Тіши (на той час креативний директор Givenchy).


У 2013 році Вірджил дебютує в якості режисера кліпів сумісно з A$AP Rocky – вони створили відеороботу «Fashion Killa» в головній ролі з Ріаною. Через п’ять років Абло знов увірвався до кліпмейкінгу, зрежисувавши «XO Tour Life» Lil Uzi Vert, де використав фірмовий дизайн свого бренду Off-White.


З 2015 року творець бренду Off-White починає активно виступати з діджей-сетами по всьому світу в рамках промокампаній свого бренду, модних показів та автепаті у турах своїх друзів реперів. Абло міксував абсолютно різні стилі під час лайвів: техно, грайм, дабстеп, треп, хіп-хоп 90-х, діпхаус, гередж та диско.


Завдяки зв’язкам з топами музичної індустрії його сети були ексклюзивними, адже він нерідко тізерив нові композиції під час виступів. Ось, наприклад, під час одного з сетів він запалив трек Каньє «Fade»:


Найвідоміший сет Вірджила знятий на камеру (точно були ще крутіші, але загалом він ставав за пульт на закритих вечірках) відбувся у 2017 році в рамках туру Тревіса Скотта «Birds Eye View Tour», де він розвалив публіку бенгерами XXXTentacion, ASAP Rocky, Lil Uzi Vert та Aerosmith.


Після закріплення у статусі топового діджея та роботи з численними виконавцями Вірджил випустив свій перший EP «ORVNGE» з німецьким саундпродюсером Boys Noize. Проєкт включав три треки та, як розповів Boys Noize в інтерв’ю Complex, створювався під час живого джему у берлінській студії: «Одного разу ми сиділи у студії, ділились ідеями та грали одне одному треки. В мене багато драм-машин, синтезаторів та модульна система, я показував йому різні речі. Він грався з драм-машиною та почав вимальовувати барабанний патерн. Згодом ми почали грати зі всіма машинами одночасно».


В результаті вийшов трьохтрековий міні-альбом, який поєднав експериментальне техно та альтернативний електронний звук.


У 18 році Вірджил добрався і до великих фестів: вже на той час близький друг Tyler, the Creator запросив його на свій фестиваль «Camp Flog Gnaw», де Абло виконав мікс із міцних треп-бенгерів та улюблених пісень. Наступного місяця Вірджил залетів із сетом на «Astroworld Festival» Тревіса Скотта у Х’юстоні.


В деяких сетах Вірджил використовував нікнейм Flat White, зокрема на майданчику Boiler Room, де він висутупав доволі часто.


Роком пізніше Вірджил Абло досягає вершини діджейської кар’єри – він стає резидентом клубу XS в лакшері-готелі Wynn у Лас-Вегасі. Щоб зрозуміти наскільки це серйозна подія достатньо знати лише один факт: щоб стати резидентом цього клубу Дрейк віддав 25 мільйонів баксів. Впродовж 2019 Абло давав регулярні сети в XS та відкрив поруч з готелем перший на Західному узбережжі бутік Off-White.


У 2020-му Абло відкрив продакшн під егідою бренду Off-White зі створення реп кліпів. Для першого проєкту митець екранізував сумісний трек Pop Smoke та Quavo «Shake the Room». Відеороботу зняли під час показу нової колекції модного будинку в Парижі.

Коли почалась пандемія, звичайно, Абло не мав змоги задовольнити свою жагу до лайв виступів, тож запустив разом із художником Джорджем Кондо безперервну серію діджей-сетів «Watercolor» на YouTube. На жаль, зараз на сервісі вони недоступні.


Останнім музичним проєктом, який Абло встиг втілити за життя стало щомісячне інтернет-радіошоу «Imaginary Radio» на каналі Worldwide FM. Двогодинна програма включала діджей-сети та інтерв’ю з музикантами і творцями. Для шоу Вірджил записав кілька своїх міксів із сумішшю джазового ембіенту та медитативних звуків.


Творча велич Вірджила Абло не розкрилася б повною мірою без жаги до музики. Цей шлях в індустрії митець пройшов разом з найуспішнішими візіонерами та творцями, які збагатили дизайнера та допомогли йому здійснити мрію – «Стерти кордон між модою та музикою».

Автор: Ілля Коваленко