Маніфест функціональному мінімалізму у першій капсулі чоловічого tech wear бренду ///%

“Functional minimalism” — напрямок, у якому створено першу колекцію львівського бренду ///%. Чоловічі овершорти (сорочки), штани, світшоти та інші частини капсули вже доступні на сайті бренду.

Основні кольори дропу — space grаy,  vantablack (найтемніший колір на планеті), midnight blue, moon sand — легко міксувати між собою, або створювати монохромні образи. Все для того, аби прокинувшись зранку без надмірних зусиль поєднати кілька речей і піти в них на роботу, зустріч, вечірку чи побачення, а за потреби ще й гору підкорити — і виглядати при цьому органічно.


Загалом колекція формує повноцінну базу: овершорти (сорочки), які можуть служити як нижній шар у холодний сезон, та як легка куртка в більш теплу погоду, штани, футболки вільного крою, лонгсліви, світшоти, п’ятипанельні складні кепки та новачки в родині невід’ємних аксесуарів  — захисні маски.


Мінімалізм та функціональність стали основними принципами бренду. Ергономічний крій, технологічні матеріали, увага до деталей формують функціональність. У кожної одиниці свої секрети: овершорти мають потаємні кишені та манжети, звужені і подовжені зовні, щоб захищати годинник від пошкоджень, а резинка на нижній стороні додає еластичності, штани регулюються знизу і трансформуються з прямого крою на звужений, кепки ідеально поміщаються у верхню кишеню сорочки і захисна маска, що має відділення для змінного фільтру та кілька варіантів носіння, завдяки стрічці-регулятору. Також є два варіанти матеріалів: технологічний (більш еластичний, відштовхує краплі води) та натуральний. 

Капсула ///% (“три відсотки”) створена львів’янином, Любомиром Сидором,  – для 3% населення яким важлива функціональність, якість, мінімалізм та бажання берегти свою планету.