Кращі колаборації березня

Щомісяця наші друзі з Ssweep.media (онлайн-платформа про моду і стрітвір) моніторять найцікавіші коллаби місяці і формують з них власний топ.



adidas x 424 x Arsenal


Відкриваємо травневий топ культурно-важливим релізом від німецького спортивного гіганта, хай-стрітвір бренду з Лос-Анджелеса і всім відомого англійського футбольного клубу і це вже друга їх спільна колекція. 

Якщо підняти історію, виявляється, що створення ігрової форми фешн брендами для футбольних клубів не найпопулярніший феномен і список таких кейсів можна порахувати на пальцях (звичайно, якщо говорити не про іміджеві кейси, а про форму, в якій гравці виходять на поле).

Подібні колекції розширюють географічні та ідеологічні кордони взаємодії моди і навколишнього світу. 424 в цьому питанні явно знаходяться в авангарді.



Palace x THE NORTH FACE PURPLE LABEL


Колаборація The North Face і скейт-бренду? Таке ми вже бачили і не раз, а буквально два рази в рік протягом багатьох років від Supreme. Але тут вже інший левел, пояснюємо чому.

Purple Label – це не черговий суббренд TNF, а японський підрозділ, створений під керівництвом Ейітіро Хомма, що запустив пізніше свій власний бренд Nanamica (про це свідчить напис під голо Purple Label – “Made possible by Nanamica”). 

Підрозділ спеціалізується на створенні вантажних моделей бренду зі всією японською прискіпливістю до матеріалів та деталей. Розчаруванням же для всіх просунутих модників є те, що придбати речі з цієї лінійки можна тільки в Японії.

До самої колаборації японці теж поставилися серйозно і  європейці в особі Palace отримали можливість створити спільну колекцію, про яку ком’юніті точно не забуде через півроку (привіт, Supreme!).



KITH x Notorious B.I.G.


Ні, ця колаба потрапила в матеріал не тільки тому що ви зараз перебуваєте на Rap.ua. 

Чудова робота Нью-Йоркського бренду KITH (салютуємо Роні Файгу, що-що, а колаборації робити він вміє) вихваляє не тільки музичну, але і культурну спадщину Баггі.

Основний мотив колекції – видатні портрети виконавця, незабутня обкладинка дебютного альбому «Ready to Die» і обкладинка  «Hypnotize», на якій зображено одне з останніх фото B.I.G.

Колекція, крім худі і футболок, включає безліч аксесуарів і пам’ятних речей, таких як постери, попільнички, запальнички, килимки та бейсболки New Era.

Вишня на торті – KITH об’єдналися з Warner Music Group для перевидання оригінальних версій вінілу «Ready to Die» і «Life After Death». А ваш улюблений бренд так вміє?



Nike Air Max 90 «Bacon»


«Колаборацію бачиш? Ось і я не бачу, а вона є».

SSWEEP знає всю правду. Ця знакова пара “максів” була перевидана в рамках святкування Air Max Day, але в перший раз на світ вона з’явилася в 2004 році в колаборації з «Dave’s Quality Meat», першим кроссовочним концепт-стором, ще в ті роки, коли такого терміна не існувало. 

Подана колаба у вигляді упаковки м’яса, за зовнішнім виглядом пара поступається тільки своїм додатковим шнуркам, які складно відрізнити від шматочків бекону. Неймовірний ажіотаж навколо цих максів з роками не пропав, навіть зараз середня ціна оригінальної пари становить $1500, а ось перевидання можна придбати набагато дешевше.

Не дивлячись на те, що пара виходить під одним прапором – прапором Nike, всі розуміють кого треба хвалити за такий безцінний грааль.



Skepta x Nike Air Max Air Max Tailwind V


Завершуємо наш березневий топ колаборацією Nike і одного з найвідоміших Грайм виконавців – Skepta.

Абсолютно новий силует SK Air Max Tailwind V поєднує в собі футуристичну естетику характерну для в індустрії початку 2000-х років, доповнену ефектним принтом і хромованими “свушами” з не очевидною для виконавця кольоровою гамою.

Синій дизайн, надихнутий крилом метелика, відсилає нас до безперервного процесу адаптації, який явно натякає на досвід артиста у музиці. Інші особливості новеньких максів нагадують елементи минулих колаборацій Skepta і Nike: хромовані “свуші” взяті з SK Shox.


Текст: Влад Собран