Каньє Вест розв’язав запеклий біф з adidas

Останніми днями Каньє Вест вибухнув на пости в інстаграмі. Стосуються вони конфлікту з adidas, який назріває вже кілька місяців.

Схоже, Каньє оголосив війну бренду, адже вважає, що втратив контроль над Yeezy та обурений тим, що керівний склад adidas приймає рішення стосовно лінійки без його участі. Також Ye звинувачує компанію у крадіжці дизайнів Yeezy у моделях adiFOM Q та Adilette 22 та бажає розірвати із ними контракт, який розрахований до 2026 року.


Перші пости стосовно невдоволення співпраці із брендом з’явились у червні, на думку Веста дизайн сланців Adilette 22 дуже схожий на його YEEZY Slides. Згодом пост був видалений і ситуація затихла.

У серпні Каньє заявив, що YEEZY DAY 2022 пройшов без його згоди. Наступна заява – adidas створює нові кольори снікерів YEEZY та не затверджує це з ним (до речі після цього фани попросили Ye надати список моделей, які він ухвалив)

Терпець урвався остаточно цими вихідними: Каньє Вест почав бомбардувати постами з образами в сторону керівництва adidas, а перший під роздачу потрапив генеральний директор Каспер Родстер – він виклав жартівливу обкладинку статті New York Time де повідомив про його смерть 1 вересня.


Далі Каньє висміяв віцепрезидента Деніела Черрі, а саме почав глузувати з його капелюха на одній з фотографій.


Згодом Ye виклав ряд фотографій учасників наглядової ради adidas з образливими підписами. Інстаграм видалив ці пости, але Ye виклав їх знов, замінивши підписи на сатирично-позитивні. А ще він закликав суспільство бойкотувати бренд, і в цьому його вже підтримали Diddy та Swizz Beatz.


Причин жорсткої критики Каньє Вестом adidas може бути декілька: по-перше, він збирається відкривати магазини Yeezy по всьому світу і не хоче робити цього під егідою adidas, по-друге, причиною може бути невдоволення його посадою в adidas, адже в минулому він неодноразово проявляв бажання стати креативним директором бренду, по-третє, містер Вест запустив компанію нової колекції Yeezy і таким чином привертає увагу нової аудиторії.

Що з цього вийде уявити поки що важко, адже німецький бренд ніяк не відреагував на істерику Ye у соцмережах.