Хто такі Black Beats

Коли розмова заходить про українські музичні лейбли на думку зазвичай спадають ENKO, MOZGI або Masterskaya. Всі три перелічені компанії значно відрізняються одна від одної, але, тим не менш, виконують функції лейблу.

Після повномасштабного вторгнення рф в Україну на полі з‘явився ще один помітний та цікавий гравець — Black Beats. Тож хто вони такі?


У 2016-му році на ютубі з‘явився канал під назвою «Black Beats». Створив його Андрій Комар — голова та керівник лейблу. Спочатку це був майданчик для розміщення муд-відео з хайповими треками від різних артистів з Росії, України, Білорусі, Казахстану тощо. Здебільшого це була попса або так званий «кальянний реп».

Згодом канал отримав велику й активну аудиторію, а зараз має вже 2,71 млн підписників .  Згодом Black Beats почали свою діяльність як дистриб‘ютор та лейбл, а їх артистами стали Лёша Стелит, DSPRITE, Bangladaj, Mellovoy, Hus та Tery. На цю мить з цього списку на Black Beats залишився лише Tery.


Після 24-го лютого Black Beats публічно засудили військове вторгнення рф та припинили будь-яку співпрацю з російськими артистами. Зараз вони помітно розвивають нову українську музичну сцену, допомагаючи молодим виконавцям. 

З моменту повномасштабного вторгнення Black Beats встигли підписати шістьох артистів. Це юний аренбі-співак Tery, меланхолічний емо-репер нестор та Sage, автор хіта «Киев это дома». Також нещодавно підписантом став й Krechet, випустивши разом із командою реліз на 26 треків, що має всі шанси стати альбомом року. Окрім того, є ще vioria, яка робить приємний поп-рок, та blessbaby — адепт нової хвилі трепу.


Релізи Tery та Krechet увійшли до ТОП-20 у списку альбомів Apple Music Albums Ukraine, а Sage та нестор потрапляли до чарту Spotify Viral 50.

Лейбл має два варіанти співпраці — стандартна дистриб’юція, коли трек просто завантажується на всі популярні стрімінгові сервіси, та поглиблена взаємодія, коли з артистом працює команда піарщиків, маркетологів, продюсерів та менеджерів. 

Окрім того, лейбл має власну студію в Києві. Виглядає вона ось так:


«До повномасштабного вторгнення рф в Україну лейбл позиціонував себе як міжнародний та конкурував з мейджор-лейблами Warner Music, Sony Music і вже досвіченими гравцями індустрії Zion, Союз Мюзик та Rhymes Music. Команді Black Beats вдавалося першими знаходити та підписувати перспективних артистів та швидко опановувати актуальні методи ведення бізнесу, щоб не відставати від більш великих конкурентів. Через те, що цей ринок був здебільшого пов‘язаний з російським музичним шоубізнесом, ми зрозуміли власну помилку та сконцентрувалися на розвитку українського музичного ринку.

Зараз усі наші зусилля спрямовані на популяризацію виключно українських артистів. Ми не беремо на дистриб’юцію всі треки, що надходять нам на пошту — всі заявки уважно розглядаємо та завантажуємо лише найкращі, на наш погляд, пісні.

Використовуючи існуючий досвід, ми ефективно розвиваємо каталоги наших артистів та вибудовуємо відносини з вітчизняними партнерами у сфері культури, радіо та медіа», — так коментує діяльність лейблу його засновник Андрій Комар.

banner2