Кращі колаборації травня

Ми, разом з нашими друзями зі  Ssweep.media (онлайн-платформа про моду і стрітвір), продовжуємо знайомити вас з найцікавішими колабами зі світу стрітвіру. Cвята закінчились, а отже, можемо спокійно продивитись найкраще з травневих дропів.

Palace x Mercedes-AMG



Не дивлячись на те, що співпраця автомобільних компаній з дизайнерами та брендами одягу як явище існують ще з часів колаборації Peugeot та Lacoste 1984 року, пік популярності подібні проекти отримали тільки зараз.

За останні сезони з тачками не колабились тільки ледачі. Ми бачили і огидний гелендваген від Off-White, і кілька прекрасних Порше від Aimé Leon Dore та Даніеля Аршама, і бехи від Роні Файга, натхненні старою e30 його дядьки. Як правило, ці проекти закінчувалися колекціями одягу, що, зазвичай, були більше схожі на мерч (звичайно, гірше кросівок Puma з шильдиками авто-виробників зробити нікому не вдалося) і одиничними, або невеликими лімітами тачок.

Герої нашої рубрики зайшли куди далі, адже круто, коли у тачки є реальна мета, а не тільки зовнішній вигляд. Англійський скейт-бренд Palace випустив колаборацію з ( “АМГ” клуб на місці?) гоночним підрозділом німецького авто-гіганта Mercedes-AMG. Чому колаборація особлива? Тому що фіт у вигляді авто AMG GT3 візьме участь в реальній 24-х годинній гонці A.D.A.C. Total 24hrs (це звичайно не 24 години Ле-Мана, але серйозне змагання світового масштабу), яке пройде на трасі Нюрбургринг на батьківщині Mercedes.

Колаборація не обійшлася без одягу, який навіть доволі непогано виглядає. Тут і вологозахищені куртки і купа різного одягу з дуальним брендингом.

Вердикт: хочеш зробити круту колабу з виробником тачок – покажи як вона обганяє всіх інших.



WACKO MARIA x The Notorious B.I.G.



Не дивлячись на те, що колаборація вийшла на межі весни та літа, в травневий топ не додати ми її не змогли (в кінці кінців ми пишемо цей матеріал для наших друзів реперів).

Японські поціновувачі хорошої музики в особі WACKO MARIA в черговий раз увічнили культового репера The Notorious B.I.G. (без задньої думки радіємо щоразу подібним релізам).

Як завжди максимальний стиль: гавайські сорочки і футболки з принтами обкладинок першого посмертного збірника Born Again і останнього студійного альбому Life After Death. Ціни, звичайно, кусаються, але кращого варіанту показати свій хороший смак не знайдете. Ідеальний вибір на літо не тільки для цінителя хіп-хопу золотої ери.



Goodhood x adidas Originals Campus 80



Технологічність в одязі привертає увагу не тільки поціновувачів стрітвіру, але і всіх навколо, особливо коли одяг змінюється від ультрафіолетового випромінювання або температури. Найяскравіший приклад – термохромні светри і куртки від Stone Island – грааль для модників і шанувальників бренду. Не дивлячись на доступність подібних технологій в наш час, явище зустрічається не часто, тим більше в індустрії кросівок.

Англійський магазин Goodhood випустили першу колаборацію з adidas і відразу здивували всіх. Спільна модель Campus 80 (приставка у вигляді дати говорить нам про ретро варіації силуету) отримала не найяскравіший зовнішній вигляд, але варто тільки температурі піднятися (кросівки не обов’язково підпалювати, як показали в тізері) і пара показує свій справжній зовнішній вигляд. На смужках і задниках проступають зірки – знаковий елемент дизайну для Goodhood.

Хороша колаборація не повинна бути яскравою (і на ній точно не повинно бути напису “Off-White”), а найголовніше унікальною. В цьому плані однозначно 5 з 5 можливих.



Patta x C.P. Company



Голандьскі законодавці стрітвіру, в своєму роді європейський Stussy, завжди любили хулігансько-футбольно-італійську тематику (вона у них в крові). За останній час Patta встигли навипускати колаборації з New Balance і Kappa, але останній проект порадував нас найбільше.

Не дивлячись на те, що колаборацію складно назвати колекцією – це скоріше капсула, вийшла вона душевною. Об’єднавшись з C.P. Company був випущений сет складений з куртки, штанів та панами в одній колірній гамі з використанням нестандартних тканин. Що особливого? У капсулу додали любов Patta до спортивних костюмах, яким по своїй суті і є сет, і звичайно ж хуліганську панаму.

Речі були пофарбовані за технікою “garment dyeing”, тобто вже в готовому вигляді. Кожна річ з капсули отримала знакові для “C.P.” лінзи, які спочатку задумувалися як зручна фішка, дозволяюча гонщикам дивитися на годинник під рукавом куртки (так-так, саме для цього з’явилася знакова лінза). Не дивлячись на те, що свій функціонал вони втратили, лінзи залишаються відмінною рисою бренду, на рівні з патчем Stone Island.



Rick Owens x Dr. Martens



Друга частина колаборації авангардного дизайнера Ріка Оуенса та англійського бренду черевиків. У Оуенса завжди відчувалася панковість, стандарти моди він “заперечує” кожен сезон і рухається своїм шляхом.

У другому дропі було представлене ​​нове забарвлення моделі 1460, яка так само, як і в минулий раз, отримала збільшену підошву і знакову для Оуенса шнурівку, яку при бажанні можна зашнурувати ще хитріше. У колекцію також потрапили менш цікаві туфлі 1461, вони отримали відмінну “кремову” прострочку і сандалі Gryphon.

Колекція вийшла дуже органічною (масивне взуття завжди було присутнє в колекціях дизайнера) і куди доступнішою за першу лінію бренду. Гарна можливість доторкнутися до світу авангарду, який будує Рік.



txt / jpg: Vlad Sobran